zaterdag 23 december 2017

Experiment






















Dit is een experiment met de Fujimoto twist en Spirograph. Het model linksboven op de bovenste foto heb ik gemaakt met een echte Spirograph. Bij de volgende poging kreeg ik te maken met een eigenwijs potlood. Dan maar aan de gang met het webprogramma http://nathanfriend.io/inspirograph/.  Het was even uitproberen hoe groot de rozetten moesten worden. Voor de verdeling maakte ik een tabel in Word en zette de rozetten in het midden. De lijnen heb ik laten zitten, om te zien waar ik het papier moest snijden. De beste versie zie je op de onderste foto.

This is an experiment with the Fujimoto Twist and Spirograph. The model on the top left of the top picture I made with a real Spirograph. At the next attempt, I was struggling with  a stubborn pencil. Then I choose to use the website http://nathanfriend.io/inspirograph/.  It took some time to find out which size rosettes I needed.  For the distribution I made a table in Word and put the rosettes in the middle. I left the lines, to see where to cut the paper. The best version is shown on the bottom picture.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...