maandag 23 december 2013

Feestdagen - Holidays





















Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar
Happy holidays and a happy new year


Op de foto zie je een deel van de  kaarten die ik ter gelegenheid van de komende feestdagen heb verstuurd. Hiervoor heb ik mijn voorraad ‘jammer om te gebruiken papier’ gebruikt. De ontwerpen vond ik in de boeken van Tomoko Fuse en Shuzo Fujimoto. Ik koos voor zeshoekige modellen, die zijn eerder klaar dan de achthoekige. Elke handeling hoef je maar zes keer te doen, mijn grens tussen efficiency en luiheid is dun.


On the picture you can see some of the cards I sent for the upcoming holidays. For this I used my stock of 'sorry to use paper'. I found the designs in the books by Tomoko Fuse and Shuzo Fujimoto. I chose hexagonal models, which are faster to fold then the octagonal ones. You need to do every action only six times, my line between efficiency and laziness is thin.

1 opmerking:

Jolette zei

Prachtige vouwsels, ze zullen zeker gewaardeerd worden Annemieke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...