maandag 6 mei 2013

Vraag - Question


















Ooit had ik een Amerikaans origamiboek, met diagrammen van o.a een eekhoorn, een stegosaurus, Adam en Eva, een kubus met kleine kubussen erin,  een aap met een klein aapje op de rug en een zwaluw. Ik herinner me rode kleuren op het omslag, het was een dik boek, uitgegeven in de jaren 80 of 90. De titel en auteur weet ik niet meer, misschien weet iemand van jullie die, zodat ik het boek weer kan aanschaffen. Ik ben benieuwd naar de reacties.



Once I had an American origami book, with diagrams such as a squirrel, a stegosaurus, Adam and Eve, a cube with small cubes in it, a monkey with a little monkey on its back and a swallow. I remember red colors on the cover, it was a thick book, published in the eighties or nineties. The title and author I do not know, maybe someone of you knows it, so I can buy the book again. I'm curious about the reactions.


2 opmerkingen:

Miek zei

Hoi, bedoel je de Origami Omnibus van Kunihiko Kasahara??? Ik denk het wel.
Er staan in ieder geval al de diagrammen in die jij opnoemt.

Annemieke zei

Ja, dat is 'm. Op Amazon kan je het boek van binnen bekijken, de inhoud komt me bekend voor. Een bestelling via Bol is al onderweg. Miek, veel dank voor je snelle reactie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...