woensdag 13 februari 2013

16 x groen - 16 x green

















Laatst zag ik bij de Action groen papier liggen. Ik hou helemaal niet van groen, toch trok de kleur me aan. Thuis heb ik nog genoeg papier dacht ik toen. Maar ik moest er steeds aan denken. Dus ben ik een paar dagen later naar de winkel gegaan en heb het papier gekocht.

Op de foto zie je een tesselation die ik van het papier heb gemaakt. Uitgangsmaat is ongeveer 70x70 cm, het resultaat is een kwart van die maat.  Het was wel een geworstel om de 16 klavers op het papier te krijgen.



Some time ago, I saw some green paper at the Action shop. I don’t like green at all, evenso the color appealed to me. At home I have a adequate supply of paper, I thougt. Anyway, I had to think of it all the time. So I went to the shop to get the paper.

On the picture, you see a tesselation I made from the paper. The size of the paper is about 70x70 cm, the result is a quarter of that size. I had to wrestle for a while to get the 16 clovers on the paper.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...