maandag 24 december 2012

2013





















Eerst een bedankje voor al mijn lezers (rond de 900 per maand, uit diverse werelddelen). 
Ik wens jullie prettige feestdagen en een goed 2013 toe.


Ook dit jaar ben ik weer bezig geweest met kerst- en nieuwjaarskaarten. Ik heb ervoor gekozen om verschillende ontwerpen te gebruiken, een paar zie je op de foto.
De hydrangea van Fujimoto doet het altijd goed.
De zeshoekige ster komt uit het rozettenboek van Tomoko Fuse, Ik weet niet meer of het ontwerp in deze vorm in het boek staat, of dat het een eigen variatie is. In ieder geval ziet het er kersterig uit.
De achthoekige ster is een ontwerp van Mauro Pucci.


First, a thank you to the all my readers (about 900 per month, from various parts of the world).
I wish you happy holidays and best wishes for 2013. 

Just as in previous years, I was busy making christmas cards. I decided to use different designs, a few of them are in the picture.
The hydrangea by Fujimoto always works well.
The hexagonal star is from the book with the rozettes, by Tomoko Fuse. I do not remember if this design is in the book, maybe it was my own variation. It looks christmassy for sure. 
The octagonal star is designed by Mauro Pucci.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...