woensdag 30 mei 2012

100






















Dit is mijn honderdste bijdrage. De foto heb ik tijd geleden gemaakt. Hij is wat scheef, omdat ik het fototoestel omhoog heb gehouden. In ieder geval staat alles erop. Ook dit stukje is al een paar weken voor publicatie geschreven. (Ik heb nog een voorraadje stukjes).
Op het moment van schrijven had ik meer dan 7500 paginaweergaven, van lezers uit Europa en andere werelddelen.  
Hierbij bedank ik alle lezers en reageerders, voor het lezen en het reageren.

This is contribution number 100. I made the picture some time ago. It is a bit crooked, while taking the picture I held the camera upwards. Anyway, everything is in it. This contribution is also written a few weeks before publication. (I have a little supply of articles.
When I wrote this, I had over 7500 pageviews, from readers in Europe and other parts of the world.
Hereby, I thank all the readers and replyers, for reading and replying.





2 opmerkingen:

Jolette zei

Gefeliciteerd met je 100 ste berichtje!!!
Leuk hoe je dit op de foto gezet hebt!

Kitty zei

Annemieke,
Proficiat met je honderdste. En keep up the good work !
Liefs Kitty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...