woensdag 28 maart 2012

4x klaver – 4x clover


















Het is gelukt. 4 klavers uit één vel papier. Op de witte kant van het vel geef ik met potlood de omtrekken van de blaadjes aan en nog een paar referentiepunten. De veelheid van lijnen wordt anders zo'n wirwar. Mijn eerste poging mislukte omdat ik het vel papier in de verkeerde volgorde in elkaar vouwde. Vanuit het midden beginnen werkt het beste. Ik heb te weinig geduld om het in elkaar vouwen direct achter elkaar te doen. Daarom keek ik tijdens het vouwen naar de volgende plaatjes: 
Net als de enkele klaver is dit model geïnspireerd op de werken van Shuzo Fujimoto.

It worked. 4 clovers from one sheet of paper. On the white side of the paper I defined the outlines of the leaves with pencil and some other reference points. The abundance of lines is to confusing. My first attempt failed, I collapsed the paper in the wrong order. Starting from the center works best. I have not enough patience to fold without breaks. That is why I watched the following pictures while folding:
Even as the single clover, this model is inspired by the works of Shuzo Fujimoto.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...