woensdag 29 februari 2012

Top Gear



















Origami is niet mijn enige tijdverdrijf. Als keurige 50+ dame ben ik gek op tv-programma’s waarin heren van middelbare leeftijd zich gezellig aan zitten te stellen. Zoals Mythbusters en Top Gear. Het laatste programma vind ik vermakelijk door de protserige volzinnen en de belachelijke auto’s.

Origami is not my only pastime. As a respectable 50+ lady, I enjoy tv shows in which middle aged men make a fool of themselves. Such as Mythbusters and Top Gear. The last show I find amusing because of the boastful language and the ridiculous cars.

Nu even terug naar de origami. De motiefjes op de overhemden van medepresentator James May doen me denken aan de motiefjes op origamipapier. Een overhemd was zo gevouwen, daarna even een foto maken, et voilá.

And now, back to origami. The patterns on the shirts of co-host James May reminded me of the patterns on origamipaper. It took little time to fold a shirt, then make a picture, et voilá.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...