woensdag 22 februari 2012

Geluid - Sound


















Tijdens het origamiweekend in Mennorode vorig jaar, ontving ik van een aardige mevrouw een 3d object. Na enig speurwerk kwam ik erachter dat dit het ‘brocade’ model was. Ik heb geen naam van een ontwerper. Het is het oranje kubusje op de foto.
Pas toen ik thuis kwam, ontdekte ik dat er een rammeldingetje in zat.
Met alle babbelende dames tijdens het weekend was me het geluid nog niet opgevallen.

During the origami weekend at Mennorode, last year, I received an 3d origami object from a nice lady. After some research, I found out this was the ‘brocade’ model. I do not have the name of the designer. It is the orange cube on the picture.
When I came home, I discovered it has a rattle thingy in it.
With al the chattering ladies during the weekend, I did not notice the sound.

1 opmerking:

Jolette zei

Volgens mij ken ik dit vouwsel...heb het ooit voor de helft opgeplakt gehad op een naamkaartje.
Zou dat kunnen?
Fijn weekend,

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...