woensdag 11 januari 2012

Hoofdpijn - Headache
















Eerder liet ik jullie al een gevouwen ruitpatroon zien, uit het boek van Eric Gjerde. Ik vind het interessant om te zien hoe een patroon op een stuk papier verandert door het te vouwen. Daarom heb ik het model nog een keer gemaakt, nu van streepjespapier.
Het resultaat doet me denken aan de werken van Bridget Riley. Gebruik je internetzoekmachine voor plaatjes.

Before, I showed you a rhombus pattern, from the Eric Gjerde book. I find it fascinating to see how a pattern on a piece of paper changes by folding it. That is why I made another example of the model, now from striped paper. The result reminds me of the works of Bridget Riley. Use your internet search function, for pictures.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...