woensdag 28 december 2011

Tik tak - Tick tock




















Het hangt aan de muur en het tikt niet.
In een eerdere bijdrage meldde ik dat het niet lukte om nog een star puff, ontworpen door Ralf Konrad, te maken. Ik had het verkeerde papier genomen. Deze keer nam ik een stuk kraftpapier. Het heeft me wel 3 vellen gekost voor het goed ging, het raster werd te onnauwkeurig. Het vouwsel is 38 cm groot.
Het is maar goed dat ik een bureaustoel heb met wieltjes, zo kan ik langs de tafel schuiven als er vouwen over een grote lengte nodig zijn.

It hangs on the wall and doesn’t tick.
In a previous contribution, I mentioned I did not succeed in making another star puff, designed by Ralf Konrad. I used the wrong paper. This time, I choose kraftpaper. It took me 3 sheets before it went well, the grid became inaccurate. This origami is 38 cm wide.  
It is a good thing I have a deskchair on wheels, this way I can slide along the table when making lengthy folds.

3 opmerkingen:

Jolette zei

Knap vouwwerk!
Goede jaarwisseling en een goed, creatief en gezond nieuwjaar!
Ga jij ook weleens naar het vouwweekend in Groesbeek?
Doeg,

Jolette

Annemieke zei

Ik weet dat het vouwweekend in Groesbeek bestaat, maar ben er nog niet geweest. Jij ook een prettig uiteinde en een goed begin.

Jolette zei

Is altijd erg leuk!
Pracht locatie!
Ga er al voor de ...weet ik niet precies meer keer naar toe!
Fijne avond verder, groetjes,

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...