woensdag 16 november 2011

1e origamiboek - 1st origamibook













 
Ooit kocht ik een origamiboek, omdat ik behoefte had aan een hobby zonder rafels. Daarvoor was ik vooral bezig met lapjes en draadjes. Het vouwen lukte eerst niet helemaal. Gelukkig bood een plaatselijke organisatie een cursus aan.
Once, I bought an origamibook, because I needed a hobby without loose threads. Before that, I kept myself busy with pieces of textile and yarn. At first, I didn’t succeed in the folding. A good thing a local organisation offered a course.

















Op dit moment staat er ongeveer een halve meter aan origamiboeken in de kast. Ik moet toegeven dat ik ook boeken heb weggedaan, de modellen vond ik toen te moeilijk. Waarschijnlijk heb ik te klein papier gebruikt.
At this moment, there is about half a meter of origamibooks in my  bookshelf. I have to admit, I gave away some books, the models were to difficult for me at the time. Probably, the paper I used was to small.

1 opmerking:

Jolette zei

Heb ook wel een halve meter aan boeken staan...en dan nog de nodige jaargangen Orisons, vouw en plooi en vuistregels....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...