woensdag 19 oktober 2011

Verpakking – Packaging

















In de supermarkt was ik op zoek naar crackers en zag een zeshoekige doos met matzes, deze gingen met mij mee naar huis. De verpakking vind ik erg interessant, vanwege de sluiting met de zes flappen. Vaste lezers van dit log weten dat ik gek ben op papieren flapjes. De crackers zelf bevatten allerlei gezonde ingrediënten, maar smaken niet echt lekker. Er moet wel een plakje kaas op voor de smaak.

In the supermarket, I was searching for crackers and saw a hexagonal box with matzos, they went home with me. I like the packaging, because of the locking with the six flaps. Regular readers of this blog know I like paper flaps very much. The crackers themselves are full of healthy ingredients, but do not taste very well. They need a slice of cheese to make it taste better. 
 
Minder gezond is de inhoud van de andere doos, maar het zag er te mooi uit om niet mee te nemen.

The content of the other packaging is less healty, but it looked to fascinating to leave it in the shop.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...