woensdag 21 september 2011

Recycling








 















Jaren geleden maakte ik een paar Japanse poppen, van papier. Hiervoor had ik tijdens een origamiweekend een cursus gevolgd. Na vele jaren was ik uitgekeken op de poppen en heb ze toen weggedaan. De bruikbare stukken papier heb ik eraf gehaald. Later heb ik die stukken als achtergrond op wenskaarten geplakt. 

Years ago, I made 2 Japanese dolls, from paper. For this purpose, I attented a course at an origamiweekend. After many years, the dolls bored me and I threw them away. I saved the useful pieces of paper from it. Later I used these pieces  as a background for greeting cards.

1 opmerking:

Jolette zei

Oh, je hebt hem uit elkaar gehaald?
Ik heb ze nog staan...Heb er ooit 2 gemaakt.
Groetjes,

Jolette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...