woensdag 14 september 2011

1 jaar – 1 year












Na een jaar is het tijd voor een nieuwe header, een gekleurde.
After one year, it is time for a new header, a colored one.

Op 12 september 2010 ben ik begonnen met dit weblog. Volgens de statistieken zijn er nog steeds mensen die dit log lezen, vanaf het begin zijn dit er 4031. Dat vind ik fijn. Ik heb een lijstje met onderwerpen in voorraad, jullie kunnen dus nog meer schrijfsels verwachten. Hierbij een bedankje voor het lezen van mijn teksten en het bekijken van de plaatjes.

At 12 september 2010 I started this weblog. According to the statistics, there are still people reading this log. Since the start, 4031 people read this weblog.  I like that. I have a list with subjects, you can expect more writings in the future. Hereby a thank you  for reading my texts and looking at my pictures.

Het (aangepaste) model komt uit het Fujimoto boek, pagina 54. ISBN 978-4-416-31041-0.
The (modified) model is from the Fujimoto book, page 54. ISBN 978-4-416-31041-0.

3 opmerkingen:

mariëtte zei

gefeliciteerd met je eerste blogjaar! Het model van je nieuwe banner komt me bekend voor. Ooit in het hald donker proberen te vouwen op een hotelkamertje op Terschelling...

Kitty zei

:) Proficiat met je eerste jubileum! :)
Ik reageer niet zo vaak maar ik kom graag langs om je blog te lezen!
Groetjes Kitty

Wies zei

Hallo Annemieke,

Gefeliciteerd met je eerst blog jubileum en je nieuwe blog header. Ik kom regelmatig een kijkje nemen. Origami is nl. ook een hobby van mij.Ik hoop nog veel nieuwe creaties van je te zien en wens je veel succes en plezier met het schrijven op je blog.

Groetjes, Wies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...