woensdag 27 juli 2011

Jurken – Dresses


















Laatst keek ik even in het trouwalbum van mijn ouders, uit de jaren 50. De jurken van mijn tantes deden me denken aan de origamimodellen in het boek, Mini-origami, door Gay Merill Gross. ISBN 90 5920 390 9. Ik heb een paar jurkjes en tasjes gevouwen en het geheel op de foto gezet. De jurk is bedacht door Alison Reisel uit de VS, het tasje is een traditioneel ontwerp.

Some time ago, I viewed the wedding album of my parents, from the fifties. My aunts dresses reminded me of the origami models in the book Mini-origami, by Gay Merill Gross. ISBN 90 5920 390 9. I folded some dresses and handbags and made a picture of it. Alison Reisel from the US is the designer of the dress, the handbag is a traditional design.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...