woensdag 11 mei 2011

Leiden + Akira Yoshizawa
















Al eerder schreef ik over de tentoonstelling van Akira Yoshizawa in Leiden.
Daar ben ik geweest, het was prachtig. De naam ‘Beestenboel’ geeft aan, dat er vooral diermodellen te zien waren. De krab op de foto komt uit de catalogus bij de tentoonstelling


Some time ago I wrote about the Akira Yoshizawa exhibition in Leiden.
 I was there, it was beautiful. The name ‘Animal Parade’ indicates the subject of the exhibition, namely animals.
The crab on the picture is from the catalogue from the exhibition.

Omdat ik toch in Leiden was, heb ik tegelijkertijd een paar andere musea bezocht. Dergelijke bezoeken leveren een voorraad aan kleurrijke folders op. Jammer om weg te gooien. Een middagje knippen, plakken en vouwen geeft het volgende resultaat.

When  in Leiden, I had time to visite a few other museums. Such visits provide a supply of colorfol leaflets. It is pity to throw them away. One afternoon of cutting, pasting and folding gives the following result.



















 


















http://en.wikipedia.org/wiki/Akira_Yoshizawa


1 opmerking:

Kitty zei

Echt een geweldige tentoonstelling. Ik was er op zat 7 mei tijdens het origamiweekend, meegedaan aan de workshops. Vooral de workshop wetfolding was een groot succes!
Tijdens een lezing van Saadya Sternberg ontmoet. Een inspirerende man!
Kijk hier naar werk van hem:
http://www.saadya.net/homepage.php

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...