woensdag 13 april 2011

Vogels – Birds






































Het is weer voorjaar, elke morgen wordt ik wakkergefloten door de vogels, die zitten in de bomen in mijn straat. Dit doet me denken aan het Mennorode weekend.  Aanstaande zaterdagmorgen zullen de vogeltjes er ook voor zorgen dat het tijd wordt om op te staan.

In de regionale krant ontdekte ik een berichtje over het vouwweekend.

Als illustratie een paar plaatjes van vogels, ik weet niet of de driedimensionale exemplaren ’s ochtends fluiten.
De zwaluw en de wilde gans komen uit ‘The world of origami’, van Isao Honda, ISBN 0-87040-383-4.

It is spring again, each morning the birds wake me with their whistling. These birds are in the trees in my street. This reminds me of the Mennorode weekend. Next saturdaymorning, the birds will take care of waking me.  

In the regional newspaper I discovered a message about the folding-weekend.

As illustration, a few birdpictures from my stock, I don’t know if the threedimensional ones chirp in the morning.
The swallow and the wild goose are from ‘The world of origami’, by Isao Honda, ISBN 0-87040-383-4.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...