woensdag 27 april 2011

Mennorode 2011 - 2
















Vorige week schreef ik een stukje over het Mennorodeweekend. Nu wat meer persoonlijke dingen.
Op de foto staan de werkjes die ik gemaakt heb tijdens het weekend. Het object bovenaan heb ik gemaakt tijdens de openingsceremonie, samen met Thea.
Het glimmende ding is een ster van Juan Lopez Figueroa. Verder zie je nog een whirlpool tesselation, ontworpen door Tomoko Fuse, met 1 draaiing. Tijdens de make and take sessies maakte ik nog 2 kaarten. Het uiltje is een ontwerp van Hanneke van der Kruit, het konijn stond in het modellenboekje en is ontworpen door Akiko Ando. De slak is van Takanao Handa.
Last week I wrote about the Mennorodeweekend. Now the personal stuff. On the picture you see the things I made during the weekend. The object on top I made during the openingceremony, together with Thea.
The shiny thing is a star by Juan Lopez Figueroa. You see also a whirlpool tesselation designed by Tomoko Fuse, with 1 twist. During the make and take sessions I made 2 cards. The owl is a design by Hanneke van der Kruit, the rabbit was in the modelbooklet and is designed by Akiko Ando. The snail is by Takanao Handa.
















Van de organisatoren ontvangt iedere deelnemer een keycord met hoesje om de kamerpasje in te doen. Enige jaren geleden begonnen sommige deelnemers origamipresentjes aan elkaar te geven, die werden aan het keycord bevestigd.
Op de foto de presentjes die ik ontving. Natuurlijk kregen de gevers iets van mij terug.
The organizing committe gives every participant a keycord with pocket, to put your key in. Some years ago, some people started giving presents to each other, to clip on the cord.
On the picture, the gifts I received. Obviously, the givers got something back, see picture.



3 opmerkingen:

Gnoe zei

Leuk, zo'n origami-blog! Heb je net ontdekt en meteen aan mijn rss-feeds toegevoegd. Zelf heb ik een bento-blog ;)

Ik ben origami net weer een beetje aan het oppakken, na het zo'n twintig jaar niet meer te hebben gedaan...

Jolette zei

Ziet er naar uit dat je een leuk weekend gehad hebt!

Hans-Werner Guth zei

Das war ein wunderbar schönes Wochenende!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...