zaterdag 18 december 2010

Winterversiering - Winterdecoration
















Kerstmis doet me niet zoveel, wel heb ik ’s winters de behoefte aan versiering ik huis. Meestal worden dat origami objecten zoals op de foto. De grote dichte ster links op de foto vond ik niet goed gelukt en de zilveren ster was door de jaren heen beschadigd. Zij wonen nu in de papierbak.

I don’t care much about Christmas, on the other hand during wintertime I need my decoration at home. Most of the time I use origami objects, see picture. I was not satisfied about the big star, at the left side of the picture, and the silver star was to much damaged during the years. They live in the waste paper bin now.

Het kleine sneeuwmannetje (5cm) is gemaakt van het filter van een wasemkap. Intussen is het hoedje gesneuveld. Het mannetje lag al in de prullenbak, later heb ik hem daaruit gered. Ik vind hem toch wel een lieverd. Binnenkort maak ik een nieuw hoofddeksel voor hem.

The little snowman (5cm) is made from a filter for an extractor hood. Meanwhile, the little hat broke down. The little man was lying in the waste bin, later I rescued him out of there. I think he is a cutie after all. Soon I will make new headgear for him.

Op de foto zie je ook nog twee objecten gemaakt van limonaderietjes. Het is niet alleen maar origami wat me bezighoud, soms maak ik wat anders. De voorkeur voor rechte lijntjes blijft aanwezig.

On the picture, you see also two object made from lemonade straws. It’s not only origami that keeps me busy, sometimes I make other stuff. My preference for straight lines stays the same.

Volgende keer een stukje zonder afvalbakken.
Next time, a contribution without waste bins.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...