woensdag 10 november 2010

Eierdoos - Egg carton



Een tijdje geleden zag ik op internet een foto van een tesselation met torentjes. De bedenker en/of maker is meneer of mevrouw  Andrea Russo. Het plaatje heb ik goed bestudeerd. Eerst probeerde ik een model met één torentje, later met zes. Toen dat goed ging, nam ik een groter stuk papier. Ik heb kraftpapier van de Hema gebruikt, een stuk van 70x70 cm. Het eindproduct is ongeveer 35x35 cm groot. De achtergrondfoto van dit weblog is de eerste fase van het model. Mijn bezoek zag het vouwsel liggen en vond het op een eierdoos lijken.


Some time ago, I saw a photo on the internet of a tesselation with towers. The inventor and/or maker is Mr or Mrs Andrea Russo. I studied the picture well. First I tried a model with one tower, later one with six. It turned out well, and I took a bigger piece of paper. I used Hema kraftpaper, size 70x70 cm. The endproduct is about 35x35 cm in size. The backgroundpicture of this weblog is the first stage of the model. My company saw the model, they thought it looked like an egg carton.




Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...