vrijdag 15 oktober 2010

Beha vouwen – Bra folding

Deze keer geen papiervouwen, maar textielvouwen. Laatst was ik aan het afdrogen en dacht aan mijn vader. Begin deze eeuw overleed hij, op negentigjarige leeftijd. Hij leerde ons hoe een beha te vouwen van een theedoek. Zulke personen vind je tegenwoordig niet meer.

Ik wist niet meer hoe het moest, toen ontdekte ik een filmpje op  You Tube. Daar laten allerlei personen hun kunstjes zien. Zo ook het vouwen van een beha van een lap stof. Het filmpje is een beetje wazig, maar na het bekijken wist ik weer hoe het ging.

This time, instead of paper folding some textile folding. Sometime ago I was drying the dishes and thougt about my father. He died at the beginning of this century, ninety years old. He told us how to fold a bra from a tea towel. Where do you find such people, nowadays?

I didn’t remember how to do it, then I discovered a video on You Tube. On this website, all sorts of people show their tricks. Such as folding a bra from a piece of fabric. The video is a bit blurred, after watching I knew how it went.

Filmpje beha vouwen - Video bra folding

Update 4 september 2013
Het filmpje werkt niet meer, daarom een paar foto's.
The video isn't working anymore, a few pictures instead. 

























Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...